صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

تور کربلا

تور کربلا نوروز

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
تور کربلا نوروز
::
عناوین مطالب وبلاگ
::

::تور کربلا
::فضائل زیارت امام حسین (ع) و زیارت کربلا
::درباره واقعه کربلا
::اماکن متبرکه عراق
::اطلاعات زائر
::هتل های کربلا
::هتل های نجف اشرف
::هتل های کاظمین


تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: رامش
:: رضا والی نژاد

آمار بازديد :




عتبات عالیات نقد و اقساط پاییز 93

عتبات عالیات نقد و اقساط

تور کربلا-ثبت نام زیارت کربلا-ثبت نام کربلا-تور کربلا اقساط هوایی - کربلا نقد و اقساط هوایی – کربلا نجف ویژه ولادت امام حسین حضرت مهدی - ولادت امام حسین تور زیارتی کربلا - ولادت اما حسین ولادت حضرت اباالفضل تور کربلا نقد و اقساط - تور کربلا ویژه نیمه شعبان ولادت حضرت مهدی تور کربلا نجف هوایی زمینی- تور کربلا ویژه ماه مبارک رمضان لیالی قدر تور کربلاکربلا – سال تجویل نجف اشرف – تور زیارتی کربلا نجف کاظمین سامرا – نوروز – عید کربلا – عید نوروز کربلای معلا – سال تحویل کربلا هوایی – تور کربلا هوایی - حرم امام حسین کربلا – حرم حضرت علی نجف اشرف – امام کاظم کاظمین – سامرا – بلیط قشم ایر زاگرس – تابان – کاسپین – ماهان نجف – بلیط بغداد - ویزا عراق – ویزا کربلا- .ولادت امام حسین کربلای معلا - ولادت حضرت علی نجف اشرف - مبعث حضرت رسول اکرم کربلا نجف-عید غدیر تور زیارتی کربلا معلا - عید قربان تور زیارتی کربلا نجف هوایی - دعای روز عرفه امام حسین تور کربلا روز عرفه تور زیارتی کربلای معلا هوایی زمینی – تور کربلا روز عرفه عید غدیر خم عیدقربان کربلا حرم امام حسین . محرم تاسوعا عاشورای حسینی تور کربلا هوایی زمینی- ثبت نام زیارت کربلا

 

6.jpg

حرثمه مي گويد:

چون از جنگ صفين همراه علي عليه السلام برگشتيم، آن حضرت وارد کربلا شد. و در آن سرزمين نماز خواند . آن گاه مشتي از خاک کربلا برداشت و آنرا بوئيد سپس فرمود:

واها لک يا تربة ليحشرنَّ منک قوم يدخلون الجنّة بغير حساب

آه اي خاک! حقّا که از تو مردماني برانگيخته شوند که بدون حساب داخل بهشت گردند.

وقتي حرثمه به نزد همسرش که از شيعيان علي عليه السلام بود بازگشت ماجرائي را که در کربلا پيش آمده بود براي وي نقل کرد، و با تعجب پرسيد: اين قضّيه را علي عليه السلام از کجا و چگونه مي داند؟

حرثمه مي گويد: مدتي از ماجرا گذشت. آنروز که عبيدالله بن زياد لشگر بجنگ امام حسين عليه السلام فرستاد، من هم در آن لشگر بودم.

هنگامي که به سرزمين کربلا رسيدم ناگهان همان مکاني را که علي عليه السلام در آنجا نماز خواند و از خاک آن برداشت و بوييد ديدم، و شناختم و سخنان علي عليه السلام به يادم افتاد.

لذا از آمدنم پشيمان شده، اسب خود را سوار شدم و به محضر امام حسين عليه السلام رسيدم، و بر آن حضرت سلام کردم و آنچه راکه در آن محل از پدرش علي عليه السلام شنيده بودم، برايش نقل کردم امام حسين عليه السلام فرمود: آيا به کمک ما آمده اي يا به جنگ ما؟

گفتم: اي فرزند رسول خدا! من به ياري شما آمده ام نه به جنگ شما! امّا زن و بچّه ام را گذارده ام و از جانب ابن زياد برايشان بيمناکم. امام حسين عليه السلام اين سخن را که شنيد فرمود:

 

حال که چنين است از اين سرزمين بگريز که قتلگاه ما را نبيني و صداي ما را نشنوي. بخدا سوگند! هر کس امروز صداي مظلوميّت ما را بشنود و به ياري ما نشتابد، داخل آتش جهنّم خواهد شد.[1] .

 پی نوشتها :

[1] بحارالانوار ج 44 ص 255.

 منبع: داستانهايي از زمين کربلا  ؛ ر- يوسفي



:: موضوعات مرتبط: فضائل زیارت امام حسین (ع) و زیارت کربلا ، ،
:: برچسب‌ها: امام حسين عليه السلام, امام حسين, علي عليه السلام, خاک کربلا, تور کربلا, ثبت نام زیارت کربلا, ثبت نام کربلا, تور کربلا اقساط هوایی, کربلا نقد و اقساط هوایی,

نوشته شده توسط رامش در پنج شنبه 20 شهريور 1393


مسلمان شدن سفیر اروپایی با تربت کربلا

مسلمان شدن سفیر اروپایی

داستان جالب زیر که به مسلمان شدن سفیر دول اروپایی با تربت کربلا اشاره دارد در کتاب داستانهايي از زمين کربلا  ؛ ر- يوسفي نقل شده است که به طور کامل آنرا برای شما بازگو می کنیم تا همراهان کاروان زیارتی امام حسین (ع) با جذبه بیشتری در تور کربلا شرکت داشته باشند :

در زمان شاه صفوی سفیری (که در علوم ریاضیه و نجوم مهارتی تمام داشت و گه گاهی هم از ضمایر و اسرار و اخبار غیبیه می گفت) از طرف دولت استعمارگر فرنگ به ایران آمد در آن زمان پایتخت ایران اصفهان بود وارد اصفهان شد تا که تحقیقی درباره ملت و اسلام کند و دلیلی برای آن پیدا نماید. سلطان وقتی او را دید و از خیالاتش آگاهی پیدا کرد تمام علمای شهر اصفهان را برای ساکت کردن و محکوم کردن آن شخص خارجی دعوت نمود، که از جمله آنها مرحوم آخوند ملامحسن فیض کاشانی (رضوان الله تعالی علیه) که معروف به فیض کاشی بود حضور پیدا کرد.

حضرت آخوند کاشی رو به آن سفیر فرنگی نمود و فرمود: قانون پادشاهان آن است که از برای سفارت مردان بزرگ و حکیم و دانا و فهمیده و با سواد را اختیار می کنند.

 

3.jpg

چطور شده که پادشاه فرنگ آدمی مثل تو را انتخاب کرده؟!

سفیر فرنگی خیلی ناراحت شده و بر آشفت و گفت: من خودم دارای علوم و سرآمد تمام علم ها می باشم آن وقت تو به من می گویی، من حکیم و دانا نیستم؟! مرحوم فیض کاشی فرمود: اگر خود را آدم دانا و فهمیده و تحصیل کرده می دانی بگو ببینم در دست من چیست؟

سفیر مسیحی به فکر فرو رفت و پس از چند دقیقه ای رنگ صورتش زرد شد و عرق انفعال بر جبینش پیدا شد. مرحوم کاشی لبخندی زد و فرمود: این بود کمالات تو که از این امر جزئی عاجز شدی؟ تو که می گفتی از نهان و اسرار انسانها خبر می دهم چه شد؟

سفیر گفت: قسم به مسیح بن مریم که من متوجّه شده ام که در دست تو چیست و آن تربت از تربتهای بهشت است، لیکن در حیرتم که تربت بهشت را از کجا به دست آورده ای؟!

مرحوم آخوند فیض کاشی فرمود: شاید در محاسباتت اشتباه کرده ای! و قواعدی را که در استکشافات این امور به کار برده ای ناقص بوده است، سفیر مسیحی گفت: خیر این طور نیست، لکن تو بگو تربت بهشت را از کجا آورده ای؟ مرحوم فیض فرمودند:

آیا اگر بگو یم اقرار به حقّانيّت اسلام میکنی؟! آنچه در دست من هست تربت پاک آقا سيّد الشّهداء علیه السلام می باشد. سپس دست خود را باز کرد و تسبیحی را که از تربت کربلا بود، به سفیر نشان داد و گفت:

پیغمبر اسلام (ص) فرمودند، کربلا قطعه ای از بهشت است.تصدیق سخن توست! تو خود اقرار کردی و گفتی، قواعد و علوم این حدیث من خطاء نمی کند و حدیث پیغمبر(ص) را هم در صدق گفتارش ‍ اعتراف کردی، و پسر پیغمبر ما در این تربت که قطعه ای از بهشت است، مدفون است اگر غیر این بود در بهشت و تربت آن مدفون نمی شد، سفیر چون قاطعيّت برهان و دلیل را مشاهده کرد مسلمان شد.[1] .

 پی نوشتها :

[1] دار السلام - امالی شیخ.

منبع: داستانهایی از زمین کربلا  ؛ ر- یوسفی

 



:: موضوعات مرتبط: فضائل زیارت امام حسین (ع) و زیارت کربلا ، ،
:: برچسب‌ها: تربت کربلا, مسلمان شدن سفیر اروپایی , کاروان زیارتی امام حسین (ع), تور کربلا, تور زیارتی به کربلا, تور زیارتی کربلا,

نوشته شده توسط رامش در دو شنبه 17 شهريور 1393


هیچ کس را از کربلا به سوی جهنّم نمی برند

در این پست داستانی درباره فضایل کربلا برایتان بازگو می کنیم که برگرفته از کتاب داستانهایی از زمین کربلا نوشته ر- یوسفی می باشد.

 آخوند ملا محمّد کاظم هزارجریبی (رضوان الله علیه) فرمود: شنیدم از آقا میرزا محمّد شهرستانی که عالم جلیل القدری بود که بر جنازه سید بحرالعلوم نماز خواند فرمود:

من در اوایل جوانی مجاورت زمین کربلا را اختیار کرده بودم رفیقی داشتم صالح و متقی،مجاور نجف اشرف بود، از اهل خاتون آباد، اسمش حاج حسن علی بود مکرر مرا تکلیف می کرد به نجف بروم و در آنجا مجاورت نمائیم، زیرا در کربلا قساوت می آورد و مجاورت در نجف به مراتب بهتر است، تا شبی خواب دیدم در رواق حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام می باشم و همان رفیقمان حاج حسن علی هم آنجا بود و بر من مجاورت کربلا را باز انکار می کرد

ناگاه دیدم آقا امام زمان - (عجل اللّه فرجه الشریف) - در رواق تشریف دارند حاج حسن علی خدمت آن حضرت عرض کرد: یابن رسول اللّه، شما اینجا تشریف دارید و مردم به زیارت شما، به سامرا می آیند. فرمود: آنجا هم هستم، پس بدست مبارک اشاره کرد بسوی ضریح و فرمود:

«بحقّ امیرالمؤمنین لا یقوّدون احد امن کربلا الی جهنّم» یعنی: به امیرالمومنین قسم که هیچ کس را از کربلا به سوی جهنّم نمی برند سپس فرمود: به شرط این که شبی را در آنجا مانده باشد من گمان کردم، مقصود حضرت از بیتوته یعنی مشغول عبادت باشد. من عرض کردم: ما شبها را می خوابیم تا هنگام طلوع آفتاب فرمود: اگر چه خوابیده باشد تا هنگام طلوع آفتاب به این جهت من هم مجاورت زمین کربلا را اختیار کردم.[1] .

 
پی نوشتها :

[1] ثمرات الحیوة ص 83.

 تور زیارتی به کربلا  با پرواز ایر باس

کارگزاران حج و زیارت

به اطلاع مشتاقان زيارت آقا ابا عبدالله الحسين مي رساند 17:36:37  با قیمت بسیار مناسب ارزان اقامت در هتل های در جه یک نزدیک به حرم مطهر امام حسین (ع) علاقه مندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایند.

 تور کربلا هوایی پاییز 93

 



:: موضوعات مرتبط: فضائل زیارت امام حسین (ع) و زیارت کربلا ، ،
:: برچسب‌ها: تور کربلا هوایی, تور کربلا هوایی پاییز 93, تور زیارتی به کربلا, تور کربلا, کربلا, ثبت نام تور کربلا هوایی, ثبت نام تور کربلا هوایی پاییز 93,

نوشته شده توسط رامش در شنبه 15 شهريور 1393


یک دانه تسبیح با تربت امام حسین (ع)

یک دانه تسبیح با تربت کربلا

وب سایت تور کربلا مطلب زیر را به نقل از کتاب داستانهایی از زمین کربلا نوشته ر- یوسفی و برگرفته از سایت عاشورا در این قسمت آورده است . امید است که مورد قبول دوستان قرار گیرد.

شیخ طوسی قدس الله سره نقل فرموده که: حسین بن محمّد عبداللّه از پدرش نقل نمود، که گفت: در مسجد جامع مدینه نماز می خواندم مردان غریبی را دیدم که به یک طرف نشسته با هم صحبت می کردند. یکی به دیگری می گفت: هیچ می دانی که بر من چه واقع شده، گفت: نه! گفت: مرا مرض داخلی بود که هیچ دکتری نتوانست آن مرض را تشخیص ‍ بدهد تا دیگر نا امید شدم. روزی پیرزنی بنام سلمه که همسایه ما بود به خانه من آمد مرا مضطرب و ناراحت دید گفت اگر من تورا مداوا کنم چه می گویی؟ گفتم! به غیر از این آرزویی ندارم. به خانه خود رفته و پیاله ای از آب پر کرده و آورد و گفت: این را بخور تا شفا یابی من آن آب را خوردم بعد از چند لحظه خود را صحیح و سالم یافتم، و از آن درد و مرض در من وجود نداشت تا چند ماه از آن قضيّه گذشت و مطلقا اثری از آن مرض در من نبود.
 

یک دانه تسبیح با تربت امام حسین (ع)

 


روزی همان عجوزه به خانه من آمد، به او گفتم ای سلمه بگو ببینم آن شربت چه بود که به من دادی و مرا خوب کردی! و از آن روز تا به حال دردی احساس نمی کنم و آن مرض برطرف گردید.

گفت: یک دانه از تسبیحی که در دست دارم پرسیدم، که این چه تسبیحی بود، گفت: تسبیح از تربت کربلا بوده است که یک دانه از این تسبیح در آب کرده به تو دادم.

من به او پرخاش کردم و گفتم: ای رافضه (ای شیعه) مرا به خاک قبر حسین مداوا کرده بودی، دیدم غضبناک شد و از خانه بیرون رفت و هنوز او به خانه خود نرسیده بود که آن مرض بر من برگشت، و الحال به آن مرض ‍ گرفتار و هیچ طبیبی آن را علاج نمی تواند بکند، و من بر خود ایمن نیستم و نمی دانم که حال من چه خواهد شد.

در این سخن بودند که مؤذّن اذان گفت ما به نماز مشغول شدیم و بعد از آن نمی دانم که حال آن مرد به کجاست و چه به حال او رسیده است.[1] .

 

ای مهد پناه بی کسان درگاهت

ای شهد شفاء محبّت دلخواهت

 

ای تربت پاک کربلای تو حسین

درد همه را دوای درمانگاهت

 
پی نوشتها :

[1] امالی شیخ طوسی ص 258.

 




:: موضوعات مرتبط: فضائل زیارت امام حسین (ع) و زیارت کربلا ، ،
:: برچسب‌ها: تربت کربلا, تربت امام حسین (ع), وب سایت تور کربلا, تور کربلا, کربلا,

نوشته شده توسط رامش در پنج شنبه 13 شهريور 1393


تور زیارتی کربلا - داستان مرد فاسق

تور زیارتی کربلا

تور زیارتی به کربلا هر روز هفته از تهران عازم سرزمین کربلا می باشد. در صورت تمایل برای شرکت در کاروان زیارتی کربلا و انجام امور ثبت نام در تور کربلا می توانید همه روزه با ما تماس بگیرید. تا کاملترین و جامع ترین اطلاعات در زمینه سفر به کربلا را برای شما بازگو کنیم.

 

تور زیارتی کربلا - داستان مرد فاسق

 

داستان مرد فاسق

در ادامه مطلب داستان مرد فاسق را برایتان به نقل از کتاب داستانهایی از زمین کربلا نوشته یوسفی به استحضارتان تقدیم می کنیم :

مرحوم تاج الدّين حسن سلطان محمد(رضوان اللّه تعالی عليه) در کتاب خود مينويسد:

در بغداد مرد فاسقی بود که هنگام احتضار وصيّت کرده بود که مرا ببريد نجف اشرف دفن کنيد شايد خداوند مرا بيامرزد و بخاطر حضرت امير المومنين عليه السلام ببخشد.

چون وفات کرد قوم و خويشان او حسب الوصيّة او را غسل داده و کفن نمودند و در تابوتی گذاردند و بسوی نجف حمل کردند. شب حضرت امير عليه السلام به خواب بعضی از خدّام حرم خود آمدند، و فرمودند: فردا صبح نعش يک فاسق را از بغداد میآورند که در زمين نجف دفن کنند، برويد و مانع اين کار شويد! و نگذاريد او را در جوار من دفن کنند.

فردا که شد خدّام حرم مطهّر يکديگر را خبر کردند، رفتند و در بيرون دروازه نجف ايستادند، که نگذارند که نعش آن فاسق را وارد کنند، هر قدر انتظار کشيدند کسی را نياوردند.

 
شب بعد باز در خواب ديدند حضرت امير عليه السلام را که فرمود: آن مرد فاسق را که شب گذشته گفتم نگذاريد وارد شوند فردا می آيند، برويد و به استقبال او، و او را با عزّت و احترام تمام بياوريد و در بهترين جاها دفن کنيد. گفتند: آقا شب قبل فرموديد نگذاريد و حالا ميفرمائيد بهترين جا دفن شود!؟ حضرت فرمود: آنهايی که نعش را میآوردند، شب گذشته راه را گم کردند، و عبورشان به زمين کربلا افتاد، باد وزيد خاک و غبار زمين کربلا را در تابوت او ريخته از برکت خاک کربلا و احترام فرزندم حسين عليه السلام خداوند از جميع تقصيرات او گذشت او را آمرزيد و رحمت خود را شامل حالش ‍ گردانيده است. [1] .

 ثبت نام در تور کربلا همه روزه با یک تماس

سرزمين کربلا گنجينه اسرار دارد

اندر آن دار الشفا مکنونه احرار دارد

 

آن قمر باشد حسين و دور او اصحاب و ياران

و آن نگين باشد علیدردانه اسرار دارد

 

کربلا شد لاله زار و بوستان آل طه

اشک چشم شيعيانش راه بر گلزار دارد

 

راه و رسمش تا قيامت رهنمای شيعيان شد

کربلاهايش در ايران غنچه بی خار دارد

 
 پی نوشتها :

[1] تحفة المجالس - انوار آسمانیص 104.

 

منبع: داستانهايی از زمين کربلا  ؛ ر- يوسفي



:: موضوعات مرتبط: فضائل زیارت امام حسین (ع) و زیارت کربلا ، ،
:: برچسب‌ها: تور زیارتی کربلا , تور زیارتی , کربلا , تور کربلا, تور زیارتی به کربلا , کاروان زیارتی کربلا, ثبت نام در تور کربلا, سفر به کربلا, , ,

نوشته شده توسط رامش در چهار شنبه 12 شهريور 1393


:: هتل درجه الف المیزان کربلا
:: تور کربلا عید فطر
:: رستوران رکن السلطان بهترین رستوران کربلا
:: رستوران کباب نبیل در کربلا
:: هتل روتانا کربلا
:: هتل الاشیقر در کربلا
:: تور کربلا ویژه اردیبهشت
:: نکات مهم در سفر به کربلا
:: رستوران های معروف کربلا
:: رستوران زعفران در شهر کربلا
:: راهنمای سفر به نجف اشرف
:: هتل المحمود کربلا
:: هتل الاشیقر در کربلا
:: اقامت هتل فندق العقیله در کاظمین
:: لذت غذا در رستوران الفردوس کربلا
:: مقبره ذوالکفل نجف اشرف
:: رستوران النخیل در کربلا
:: هتل لارسا کربلا
:: تور کربلا نوروز 98
:: هتل دره الحسین کربلا





تلفن دفتر فروش تور کربلا

54 44 67 43 021

67 43 67 43 021

835 2100 0937

آقای صبوری

ساعات تماس

9 صبح تا 7 بعد از ظهر






:: آبان 1399
:: ارديبهشت 1398
:: فروردين 1398
:: اسفند 1397
:: بهمن 1397
:: دی 1397
:: آذر 1397
:: آبان 1397
:: مهر 1397
:: شهريور 1397
:: مرداد 1397
:: تير 1397
:: خرداد 1397
:: ارديبهشت 1397
:: فروردين 1397
:: اسفند 1396
:: بهمن 1396
:: دی 1396
:: آذر 1396
:: آبان 1396
:: مهر 1396
:: شهريور 1396
:: مرداد 1396
:: تير 1396
:: خرداد 1396
:: ارديبهشت 1396
:: فروردين 1396
:: اسفند 1395
:: بهمن 1395
:: دی 1395
:: آذر 1395
:: آبان 1395
:: مهر 1395
:: شهريور 1395
:: مرداد 1395
:: تير 1395
:: خرداد 1395
:: ارديبهشت 1395
:: فروردين 1395
:: اسفند 1394
:: بهمن 1394
:: دی 1394
:: آذر 1394
:: آبان 1394
:: مهر 1394
:: شهريور 1394
:: مرداد 1394
:: تير 1394
:: خرداد 1394
:: ارديبهشت 1394
:: فروردين 1394
:: اسفند 1393
:: بهمن 1393
:: دی 1393
:: آذر 1393
:: آبان 1393
:: مهر 1393
:: شهريور 1393
:: مرداد 1393
:: تير 1393

آبر برچسب ها

تور کربلا , تور هوایی کربلا , تور زمینی کربلا , تور هوایی کربلا , کربلا , کربلا , تور کربلا هوایی , تور زیارتی کربلا , ثبت نام کربلا , تور زمینی کربلا , ثبت نام تور کربلا , امام حسین , زیارت کربلا , تور کربلا , تور زیارتی به کربلا ,

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ |