صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

تور کربلا

تور کربلا نوروز

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
تور کربلا نوروز
::
عناوین مطالب وبلاگ
::

::تور کربلا
::فضائل زیارت امام حسین (ع) و زیارت کربلا
::درباره واقعه کربلا
::اماکن متبرکه عراق
::اطلاعات زائر
::هتل های کربلا
::هتل های نجف اشرف
::هتل های کاظمین


تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: رامش
:: رضا والی نژاد

آمار بازديد :




فضائل زیارت کربلا با تور کربلا هوایی

امیدواریم که شما هم جزو کسانی باشید که با تور کربلا هوایی عازم این سرزمین مقدس هستید .مطئنا از مقدس ترين و بافضيلت‏ ترين زيارت هايى كه در فرهنگ دينى و روايات اسلامى ذکر آن به میان آمده است ، زيارت مرقد مطهر امام حسین علیه السلام در سرزمین كربلا میباشد و براى زيارت هيچ کدام از ائمه اطهار ، حتى ‏زيارت قبر رسول خدا صلی الله علیه و آله به اين اندازه توصیه نشده است.

پس چه خوب است قبل از رفتن به تور کربلا دایره شناخت و معرفت خود را از امام حسین (ع) افزایش دهید. در زیر به چند نمونه از روایات در این مورد اشاره می کنیم .

 

 عبداللّه ابن حماد نقل می کند: روزی امام صادق (ع) به من فرمود:

ای حماد نزد شما فضیلتی هست که مثل آن به احدی داده نشده است. و گمان ندارم آن چنان که باید آن را بشناسید و بر او محافظت نمائید! و قیام به حقّ آن کنید. و از برای آن فضیلت اهلی هست که ایشان را برای آن کار نام برده اند، و به ایشان توفیق عطاء کرده اند، و این رحمتی است که خداوند تعالی به ایشان بخشیده است.

پرسیدم: آن فضیلت که نام بردید و وصف نمودید کدام است؟ فرمود: زیارت جدّم حضرت امام حسین (ع) است. زیرا که او غریب است و در زمین غریب مدفون شده است. هر که به زیارت او می رود، بر او برمی گرید. و هر که به زیارت او نمی رود، بر مصیبت او اندوهناک می باشد و دلش می سوزد. هر که او را به یاد می آورد ترحّم می کند.

و هر که نظر کند به سوی قبر پسرش در پائین پای او، در بیابانی که خویشی و دوستی نزد او نیست و حق او را غصب کردند، و جمع شدند جمعی از کافران و مرتدّان از دین، و یاوری یکدیگر کردند تا او را کشتند، در بیابانی دفن نکرده انداختند، و منع کردند از او آب فراتی که سگان می خوردند، و ضایع کردند حق رسول خدا (ص) را، و وصيّتی که در حقّ او و اهل بیتش ‍ کرده بود.

پس او مدفون گردید، جفا یافته در میان قبرهای خویشان و شیعیان خود. هر که نزد او می رود، وحشت می یابد از تنهائی او، و دوری از جدّ بزرگوارش. و در منزلی افتاده است که نمی رود نزد او مگر کسی که خدا دلش را به ایمان امتحان کرده است، و حقّ ما را به او شناسانده باشد.

پس گفتم: فدای تو شوم من می رفتم به زیارت آن حضرت، تا آنکه مبتلا شدم به خدمت خلیفه و حفظ اموال او و من نزد ایشان مشهور شده ام. لهذا در این ولا از برای تقيّه ترک کرده ام و من می دانم که زیارت آن حضرت ثواب بسیاری دارد.

فرمود که: (می دانی که کسی که به زیارت آن حضرت میرود چه فضیلت دارد و او را نزد ما چه نیکی ها است؟!). گفتم: نه. فرمود که: (امّا فضیلت زیارت کننده او: پس مباهات می کنند به او ملایکه آسمان ها و امّا آنچه نزد مابرای او هست پس ترحّم می کنیم برای او هر صبح و شام).

فضائل زیارت کربلا با تور کربلا هوایی


وبه تحقیق که خبر داد مرا پدرم که: روضه آن حضرت از روزی که مدفون شده است هرگزخالی نبوده است از کسی که صلوات فرستد بر او از ملائکه یا جنيّان یا آدمیان یا وحشیان صحرا. و هیچ چیز نیست مگر آرزوی حال زیارت کننده آن حضرت می کند و خود را از برای برکت بر او می مالد و به نظر کردن به سوی او امید خبر می دارد برای آنکه برکت یافته است به نظر کردن به سوی قبر آن حضرت.

بعداز آن فرمودکه: (شنیده ام که قومی از نواحی کوفه و غیر ایشان می روند نزد قبر آن حضرت و زنان می روند و ندبه و نوحه می کنند در نیمه ماه شعبان پس بعضی قرآن می خوانند و بعضی قصّه های جانسوز آن حضرت را ذکر می کنند و بعضی مرثیه می خوانند؟).

گفتم: بلی فدای تو شوم دیدم بعضی از اینهایی که می فرمائی.

فرمودکه: (حمد و سپاس خداوندی را که در میان مردم جمعی را مقّرر فرموده است که می آیند به سوی ما و ما را مدح می کنند و مرثیه از برای مصیبت ما می گویند و می خوانند. و دشمن ما گردانیده است کسانی را که طعن کنند بر آنها از خویشان و غیر ایشان و استهزاءکنند بر ایشان و قبیح شمارند کردار ایشان را).[1] .
برگزار کننده انواع تور کربلا از تهران
 
پی نوشتها :

[1] بحارالانوار ج 101 ص 74 - 73 المستدرک ج 2 ص 203 نورالعین ص 108.

 منبع: داستانهایی از زمین کربلا  ؛ ر- یوسفی



:: برچسب‌ها: تور کربلا, فضائل زیارت کربلا, تور کربلا هوایی , ,

نوشته شده توسط رامش در یک شنبه 22 تير 1393


تور کربلا هوایی در مردادماه و عید فطر

تور کربلا  هوایی

 

قابل توجه تمام دوست داران و عاشقان اهل بیت (ع) که آرزوی زیارت امام حسین (ع) و یاران با وفایش را دارند. بار دیگر با برنامه ریزی های بعمل آمده و همانگی های انجام شده در رابطه با برگزاری تور کربلا به قصد زیارت و استفاده از انوار الهی ائمه اطهار (ع) آماده شده ایم تا تور زیارتی کربلا و نجف اشرف را به مناسبت عید سعید فطر برگزار کنیم:

 ########################

تور زیارتی کربلا با هواپیما به مدت 5 شب اقامت در شهر مقدس کربلا و 2 شب اقامت در شهر مقدس نجف اشرف می باشد. زوار این تور زیارتی کربلا و نجف را از تاریخ یکم مرداد نود و سه به کربلا اعزام می شوند. و در روز هشتم مرداد نود و سه زوار تربت پاک امام حسین (ع) به میهن اسلامی بر می گردند.

هواپیمایی مورد استفاده شرکت قشم ایر است که برای رفت به کربلا و برگشت از کربلا انتخاب شده است.
 
 ########################
خدمات ارائه شده در تورکربلا به شرح زیر است :

تهیه و رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیمایی شرکت قشم ایر

اقامت در هتلهای کربلا و نجف اشرف همراه با صرف تمام وعده های غذایی

ترانسفرفرودگاهی

گشت شهر کربلا و گشت در شهر نجف

راهنما و آشپز ماهر ایرانی

بیمه مسافرتی هر زائر

انجام کارهای ویزا


  ########################

تور کربلا  هوایی در مردادماه و عید فطر


  ########################


قیمت برای هر نفر زائر به صورت هوایی مبلغ یک میلیون و پانصد و پنجاه هزار تومان


مدارک مورد نیاز برای تور کربلا برای هر نفر زائر :

اصل گذر نامه که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشند.

2 قطعه عکس رنگی زمینه روشن

 ########################

توضیحات مهم:

پرداخت عوارض خروج از کشور و و ورودی به کشور عراق هر مبلغی که باشد به عهده مسافر است.

اگر نرخ ارز بالا برود قیمت تور زیارتی به کربلا نیز بالا می رود.

 ########################

جهت تور کربلا مرداد ماه به مناسبت عید فطر با ما تماس بگیرید.

بدلیل محدودیت در ظرفیت اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام نموده اند.

88548853……………..سادت سیر

09382561688



:: موضوعات مرتبط: تور کربلا، ،
:: برچسب‌ها: تور کربلا هوایی , تور کربلا, تور زیارتی به کربلا, قیمت تور زیارتی به کربلا , تور زیارتی کربلا , زیارت امام حسین (ع) , ,

نوشته شده توسط رامش در شنبه 21 تير 1393


مقام حضرت زين العابدين عليه السلام در زیارت نجف

مقام حضرت زين العابدين عليه السلام در زیارت نجف

مقام حضرت زين العابدين عليه السلام در زیارت نجف-تور کربلا

وقتی که با تور کربلا بعد یا قبل از زیارت کربلا و امام حسین (ع) به شهر نجف اشرف وارد می شوید تعداد اماکن زیارتی نجف را بسیار زیاد در می یابی. مثلا در این شهر به زیارت مقام امام زین العابدین (ع) می روی .

مقام اما سجاد(ع) در نزدیکی صافی صفا قرار دارد. که از جاهای زیارتی نجف است که مورد توجه عاشقانی است که با تور کربلا هوایی به زیارت آمده اند. این مقام را به حضرت زين العابدين عليه السلام نسبت داده اند.

اعتقاد بر این است که امام سجاد (ع) هنگامی که به زیارت جد بزرگوارشان امام علی (ع) می امدند نماز را در این مکان می خوانده اند. مقام امام سجاد در شهر نجف در محله العماره که جزو چهار محله معروف و مشهور نجف است که در خارج از دیوار شهر قدیم نجف و در مرکز مکانی است که اهالی بومی نجف به آن الثلمه می گویند.

سلام و درود نثار روان پاک و مطر ائمه هدی (ع) باد.



:: برچسب‌ها: تور کربلا , زیارت کربلا , زیارت امام حسین (ع) , اماکن زیارتی نجف , مقام اما سجاد(ع), امام سجاد (ع) , مقام امام سجاد ,

نوشته شده توسط رامش در جمعه 20 تير 1393


چند روایات در فضیلت زیارت امام حسین (ع)

فضیلت زیارت امام حسین (ع)

هر روز و هر لحظه مشتاقان ائمه اطهار (ع) دعا می کنند که بتوانند فضیلت زیارت امام سوم شیعیان را کسب نمایند . تا سنگینی دوری از پاکی ها و سروران بهشتی را کمی برای خودشان سبکتر نمایند. به امید توفیق در زیارت کربلا و بدست آوردن فضایل معنوی این زیارت .

هر چند که گروهی کج فهم عالم اسلام را نگران و داغ دار نموده اند و سعی دارند که امنیت عراق را نیز با خیال واهی خود دچار مشکل کنند . که در نتیجه زیارت امام حسین (ع) نیز کمی با مخاطره همراه شده است . اما در همین حال که گروه داعش سعی در برهم زدن اوضاع دارد بازهم شاهد هستیم که زائران امام همچنان مشتاقانه به زیارت کربلا می روند.

چند روایات در فضیلت زیارت امام حسین (ع)

در زیر به چند روایات در فضیلت زیارت امام حسین (ع) می آوریم :

از امام محمد باقر (ع)روایت شده است که در دوران کودکی  امام حسین، پیامبر زیر گلوی او را می‌بوسید و می‌گریست.

روزی حسین (ع)پرسید:«چرا گریه میکنید؟»
پیامبر فرمود:«چون جای شمشیر دشمنانم را بر گلوی فرزند عزیزم می‌بینم.»
امام حسین (ع)پرسید:«ای پدر، آیا من کشته خواهم شد؟»
پیامبرفرمود:«بله. تو و پدر و برادرت همگی کشته خواهید شد»
امام حسین (ع)گفت:«قبرهای ما از یکدیگر دور خواهد بود؟»
پیامبر فرمود:«بله، فرزندم»
امام حسین (ع)پرسید:«پس چه کسی از امت تو ما را زیارت خواهد کرد؟
پیامبر فرمود:«صدیقان امتم من و تو و پدر و برادرت را زیارت می‌کنند».
منتهی الامال، ج 1، ص 548.


در روایتی دیگر درباره زیارت کربلا  چنین آمده است امام صادق (ع)می فرمود:
حسنین علی  نزد پروردگارش جایگاه بلندی دارد و از آنجا به کربلا و کسانی که با او به شهادت رسیدند و نیز به زائرانش نظر می‌کند. او به نام‌های آنان و نام پدرانشان و جایگاهشان نزد خداوند عزوجل از خودشان به فرزندانشان آگاه تر است. حسین کسی را که بر او می‌گرید می‌بیند، برایش استغفار می‌کند و از پدرانش نیز تقاضامی‌کند برای او استغفار کنند. او می‌فرماید: اگر زیارت کننده‌ام می‌دانست که خداوندچه چیزی برای او مهیا نموده است، شادمانی‌اش بیش از عزاداری‌اش بود .زائر حسین در حالی از کربلا باز می گردد که هیچ گناهی بر او نیست.
 بحارالانوار، ج 44، ص 281
 
در روایتی دیگر نیز عبدالله بن سنان می‌گوید: به امام صادق (ع)عرض کردم: فدایت شوم پدرت درباره انفاق در راه حج می‌فرمودند به هر درهمی که در این راه خرج کنی برای او هزار درهم حساب می‌شود. کسی که در مسیر زیارت امام حسین (ع)انفاق می‌کند برای او چیست؟ حضرت فرمودند: به هر درهمی که در این مسیر صرف می‌کند: هزار هزار هزار(تا ده مرتبه هزار را تکرار کردند) برای او حساب می‌شود و علاوه بر این رضایت و خشنودی خداوند و دعای خیر پیامبر اکرم صلی اله علیه و آله و حضرت علی (ع)و ائمه معصومین (ع)برای اوست.
مکیال المکارم، ج 2، ص 414

تور کربلا-تور زیارتی به کربلا برای سفر به کربلا با ما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: تور کربلا, تور زیارتی به کربلا , تور زیارتی کربلا , سفر به کربلا , زیارت کربلا , زیارت امام حسین (ع) ,

نوشته شده توسط رامش در پنج شنبه 19 تير 1393


تور کربلا-ثواب زیارت امام حسین (ع)

قبل از تور کربلا بدانیم ثواب زیارت امام مضلوم را :

وقتی که روایات و احادیث نقل شده از ائمه اطهار (ع) را می شنویم که برای زیارت امام حسین (ع) چه فضیلت هایی نقل شده است . بیشتر و بیشتر هوای مسافرت به کربلا به سرمان می افتد و چه خوبست زیارت آن حضرت سلام الله علیه .

در زیر دو نمونه از روایات ذکر شده را برای شما دوستانی که با تور کربلا عازم عراق هستید می آوریم :

وَ بِإِسْنَادِهِ عَنْ سَیْفِ بْنِ عَمِیرَةَ عَنْ أَبِی‌بَکْرٍ الْحَضْرَمِیِّ عَنْ أَبِی‌جَعْفَرٍ .ع. قَالَ: سَمِعْتُهُ یَقُولُ: مَنْ أَرَادَ أَنْ یَعْلَمَ أَنَّهُ مِنْ أَهْلِ الْجَنَّةِ، فَیَعْرِضُ حُبَّنَا عَلَى قَلْبِهِ، فَإِنْ قَبِلَهُ فَهُوَ مُؤْمِنٌ وَ مَنْ کَانَ لَنَا مُحِبّاً فَلْیَرْغَبْ فِی زِیَارَةِ قَبْرِ الْحُسَیْنِ .ع. فَمَنْ کَانَ لِلْحُسَیْنِ ع زَوَّاراً، عَرَفْنَاهُ بِالْحُبِّ لَنَا أَهْلَ‌الْبَیْتِ وَ کَانَ مِنْ أَهْلِ الْجَنَّةِ وَ مَنْ لَمْ‌یَکُنْ لِلْحُسَیْنِ زَوَّاراً، کَانَ نَاقِصَ الْإِیمَانِ‏.


ابابکر حضرمی روایت می کند:


از امام باقر علیه السلام  شنیدم که فرمود: کسیکه بخواهد بداند که از بهشتیان هست، پس محبت ما را بر دلش ارائه کند، اگر قبول کرد، او مؤمن (=با ایمان) است! و هرکه دوستدار ما باشد، باید به زیارت قبر حسین .ع. رغبت و میل داشته باشد، که ما زائران حسین .ع. را به "محبت‌داشتن به ما اهل‌بیت" می‌شناسیم، و چنین کسی، از بهشتیان است! و هرکه زیارت‌کننده حسین علیه السلام نباشد، کم ایمان است.


کتاب «کامل الزیارات»/باب 78/ص 193/حدیث چهارم

 

تور کربلا-ثواب زیارت امام حسین (ع)

 

از امام صادق علیه السلام روایت شده است که :

 

روزی امام حسین علیه السلام در دامن حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم نشسته بود و حضرت با او بازی می کرد و او را میخنداند.
عایشه گفت: یارسول الله! چه بسیار این کودک را خوش داری!


حضرت فرمود: وای بر تو! چگونه او را دوست ندارم و از او خوشم نیاید در جایی که این فرزند میوه دل و نور دیده من است و البته امت من او را خواهند کشت، پس هر کس بعد از شهادتش او را زیارت کند حقتعالی برای او یک حج از حج های مرا بنویسد.


عایشه تعجب کرد و گفت: یک حج ازحج های تو؟
حضرت فرمود: بلکه دو حج از حج های من.


باز عایشه تعجب کرد حضرت فرمود: بلکه چهار حج و پیوسته عایشه تعجب می کرد و حضرت بر آن می افزود تا آنجا که فرمود: نود حج از حج های من که با هر حجی عمره برده باشد.  


منتهی الامال، ج 1، ص 548.

امیدواریم که خداوند متعال زیارت کربلا را نصیب ما بنماید.



:: برچسب‌ها: تور کربلا, زیارت امام حسین (ع), زیارت کربلا , مسافرت به کربلا, امام صادق علیه السلام ,

نوشته شده توسط رامش در چهار شنبه 18 تير 1393


:: هتل درجه الف المیزان کربلا
:: تور کربلا عید فطر
:: رستوران رکن السلطان بهترین رستوران کربلا
:: رستوران کباب نبیل در کربلا
:: هتل روتانا کربلا
:: هتل الاشیقر در کربلا
:: تور کربلا ویژه اردیبهشت
:: نکات مهم در سفر به کربلا
:: رستوران های معروف کربلا
:: رستوران زعفران در شهر کربلا
:: راهنمای سفر به نجف اشرف
:: هتل المحمود کربلا
:: هتل الاشیقر در کربلا
:: اقامت هتل فندق العقیله در کاظمین
:: لذت غذا در رستوران الفردوس کربلا
:: مقبره ذوالکفل نجف اشرف
:: رستوران النخیل در کربلا
:: هتل لارسا کربلا
:: تور کربلا نوروز 98
:: هتل دره الحسین کربلا





تلفن دفتر فروش تور کربلا

54 44 67 43 021

67 43 67 43 021

835 2100 0937

آقای صبوری

ساعات تماس

9 صبح تا 7 بعد از ظهر






:: آبان 1399
:: ارديبهشت 1398
:: فروردين 1398
:: اسفند 1397
:: بهمن 1397
:: دی 1397
:: آذر 1397
:: آبان 1397
:: مهر 1397
:: شهريور 1397
:: مرداد 1397
:: تير 1397
:: خرداد 1397
:: ارديبهشت 1397
:: فروردين 1397
:: اسفند 1396
:: بهمن 1396
:: دی 1396
:: آذر 1396
:: آبان 1396
:: مهر 1396
:: شهريور 1396
:: مرداد 1396
:: تير 1396
:: خرداد 1396
:: ارديبهشت 1396
:: فروردين 1396
:: اسفند 1395
:: بهمن 1395
:: دی 1395
:: آذر 1395
:: آبان 1395
:: مهر 1395
:: شهريور 1395
:: مرداد 1395
:: تير 1395
:: خرداد 1395
:: ارديبهشت 1395
:: فروردين 1395
:: اسفند 1394
:: بهمن 1394
:: دی 1394
:: آذر 1394
:: آبان 1394
:: مهر 1394
:: شهريور 1394
:: مرداد 1394
:: تير 1394
:: خرداد 1394
:: ارديبهشت 1394
:: فروردين 1394
:: اسفند 1393
:: بهمن 1393
:: دی 1393
:: آذر 1393
:: آبان 1393
:: مهر 1393
:: شهريور 1393
:: مرداد 1393
:: تير 1393

آبر برچسب ها

تور کربلا , تور هوایی کربلا , تور زمینی کربلا , تور هوایی کربلا , کربلا , کربلا , تور کربلا هوایی , تور زیارتی کربلا , ثبت نام کربلا , تور زمینی کربلا , ثبت نام تور کربلا , امام حسین , زیارت کربلا , تور کربلا , تور زیارتی به کربلا ,

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ |